Najlepsze Porady KulinariaCo jeść na przyrost masy mięśniowej?

Co jeść na przyrost masy mięśniowej?

Co jeść na przyrost masy mięśniowej?

Tak samo jak redukcja to przyrost masy mięśniowej również wymaga dużo dyscypliny oraz odpowiedniej diety i aktywności fizycznej. To co jemy ma wiele wspólnego z naszą sylwetką i jeżeli planujesz rozbudować swoją masę mięśniową powinieneś wprowadzić do swojej diety odpowiednie produkty, które Ci w tym pomogą.
Najlepsze-porady.pl przygotowały listę odpowiednich produktów, które sprawią że Twój ciężki wysiłek będzie miał pożądane efekty.


Jajka

Jajka to jeden z najlepszych źródeł proteiny, która jest Ci niezbędna. W jednym jajko znajdziesz od 6 do 8 gramów proteiny, wiele witamin i minerałów. Spożywanie jajek w każdej postaci pomoże Ci rozbudować mięśnie zdrowo i szybciej.

Woda

Nawodnienie organizmu i zarazem naszych mięśni to kolejna podstawa. Skoro 70% naszego ciała składa się z wody to woda znajduje się również w mięśniach. Ich odpowiednie nawilżenie pomoże w przyroście, wzmocnieniu oraz ich szybkiej regeneracji po ciężkich lub długotrwałych treningach. Minimalna ilość to 8 szklanek dziennie chociaż różni się to od wieku, płci i wagi każdego.

Pierś z kurczaka

Piersi z kurczaka są pełne protein i praktycznie nie mają tłuszczu. Możesz je przyrządzać na wiele różnych sposobów i na pewno szybko Ci się znudzi ich jedzenie. Każde 100 gramów piersi z kurczaka ma 30 gram protein. Jak budujesz masę mięśniową to jest jednych z najważniejszych produktów, które powinieneś wprowadzić do swojej diety.

Owsianka

Pełna błonnika, minerałów, witamin i protein jest owsianka. Zdrowa i można ją przygotować na wiele różnych sposobów. Dodatkowo, owsianka jest długo trawiona przez nasz organizm, co daje nam uczucie pełności przez długi czas. Ponadto, spożywanie owsianki pomaga w stabilizacji i utrzymania odpowiedniego poziomu cukru we krwi.

Ananas

Ten owoc przyniesie ulgę mięśniom po ciężkim treningu. Zawiera wiele protein i składników, które mają pozytywny wpływ na przyrost masy mięśniowej.

Szpinak

Szpinak ma mało kalorii, a pozostawia na długo uczucie sytości. Dodatkowo, udowodnione  że substancje zawarte w szpinaku mogą przyśpieszyć przyrost mięśni nawet o 20%, jednak tylko w przypadku gdy się spożywa około kilograma szpinaku dziennie.

Dodaj komentarz


Najciekawsze porady

Podobne porady - warto przeczytać

Ostatnio komentowane porady

Jak odblokować reklamy ?
zdecydowanie perfumy jezeli sie wie jakie uzywa :)
Viagra Online Cheap Overnight Shipping Cialis Rush Delivery...
mam uzywam !! sprawdza sie
o, chyba mam pomysl na dzisiejszy obiad!
najlepszy przepis jak suszyć jabłka ? w suszarce do grzybów !!
moje dzieciaki jedzą arbuzy kilogramami. z takiej ilosci...
Świetny przepis ! muszę go sprawdzić. Zawsze robiłam...