najlepsze-porady.pl KulinariaCo jeść na przyrost masy mięśniowej?
ocena (/0):

Co jeść na przyrost masy mięśniowej?

Co jeść na przyrost masy mięśniowej?

Tak samo jak redukcja to przyrost masy mięśniowej również wymaga dużo dyscypliny oraz odpowiedniej diety i aktywności fizycznej. To co jemy ma wiele wspólnego z naszą sylwetką i jeżeli planujesz rozbudować swoją masę mięśniową powinieneś wprowadzić do swojej diety odpowiednie produkty, które Ci w tym pomogą.
Najlepsze-porady.pl przygotowały listę odpowiednich produktów, które sprawią że Twój ciężki wysiłek będzie miał pożądane efekty.


Jajka

Jajka to jeden z najlepszych źródeł proteiny, która jest Ci niezbędna. W jednym jajko znajdziesz od 6 do 8 gramów proteiny, wiele witamin i minerałów. Spożywanie jajek w każdej postaci pomoże Ci rozbudować mięśnie zdrowo i szybciej.

Woda

Nawodnienie organizmu i zarazem naszych mięśni to kolejna podstawa. Skoro 70% naszego ciała składa się z wody to woda znajduje się również w mięśniach. Ich odpowiednie nawilżenie pomoże w przyroście, wzmocnieniu oraz ich szybkiej regeneracji po ciężkich lub długotrwałych treningach. Minimalna ilość to 8 szklanek dziennie chociaż różni się to od wieku, płci i wagi każdego.

Pierś z kurczaka

Piersi z kurczaka są pełne protein i praktycznie nie mają tłuszczu. Możesz je przyrządzać na wiele różnych sposobów i na pewno szybko Ci się znudzi ich jedzenie. Każde 100 gramów piersi z kurczaka ma 30 gram protein. Jak budujesz masę mięśniową to jest jednych z najważniejszych produktów, które powinieneś wprowadzić do swojej diety.

Owsianka

Pełna błonnika, minerałów, witamin i protein jest owsianka. Zdrowa i można ją przygotować na wiele różnych sposobów. Dodatkowo, owsianka jest długo trawiona przez nasz organizm, co daje nam uczucie pełności przez długi czas. Ponadto, spożywanie owsianki pomaga w stabilizacji i utrzymania odpowiedniego poziomu cukru we krwi.

Ananas

Ten owoc przyniesie ulgę mięśniom po ciężkim treningu. Zawiera wiele protein i składników, które mają pozytywny wpływ na przyrost masy mięśniowej.

Szpinak

Szpinak ma mało kalorii, a pozostawia na długo uczucie sytości. Dodatkowo, udowodnione  że substancje zawarte w szpinaku mogą przyśpieszyć przyrost mięśni nawet o 20%, jednak tylko w przypadku gdy się spożywa około kilograma szpinaku dziennie.

Twoja ocena:

Dodaj komentarz

Najciekawsze

Podobne