najlepsze-porady.pl ZdrowieJak zahamować apetyt?
ocena (/0):

Jak zahamować apetyt?

Jak zahamować apetyt?


Ciągłe uczucie głodu nie musi koniecznie wynikać z spożywania małych ilości posiłków. Stres, samopoczucie czy nawet inne aspekty psychologiczne mogą wpłynąć na to że Twój apetyt jest niekontrolowany. Dodatkowo, jeśli pomyślisz że ciągle jesz nieregularnie lub twoja dieta składa się z niezdrowej żywności to wiadomo że to ma swoje skutki. Twój większy apetyt może sprawić że efekty twoich działań na siłowni czy poza nią nie przyniosą żadnych efektów i wszystkie twoje wysiłki pójdą na marne. 
Najlepsze-porady.pl mają dla Ciebie kilka sposobów na powstrzymanie apetytu i kontrolowania uczucia głodu, dzięki którym twoje problemy z odchudzaniem znikną i ponownie zaczniesz się cieszyć zdrowie, piękną sylwetką i jeszcze lepszym samopoczuciem.


Czy naprawdę jesteś głodny? - Zastanów się

Czasami kiedy pracujemy pod wielką presją lub nie mamy co robić i całkowicie się nudzimy to nasz apetyt na coś niezdrowego rośnie. W takich przypadkach najlepiej jest ocena naszego uczucia głodu za pomocą skali od 1 do 10. Po chwili zastanowienia się może się okazać że nie byłeś aż tak głodny, jak sądziłeś.

Guma do żucia

Zawsze miej przy sobie gumy do życia. Pomogą Ci one w walce z nieustannym uczuciem głodu i zahamowaniem apetytu. Twoja usta będą wciąż zajęte oraz miętowy smak gumy odwrócą twoje myśli od jedzenia i apetyt sam stopniowo zniknie. Nie będziesz chciał jeść, gdy uświadomisz sobie że to była tylko twoja zachcianka, a nie potrzeba.

Dynamiczny spacer

Aktywność fizyczna zawsze działa najlepiej jeśli chodzi o zahamowanie apetytu. Jeśli masz za dużo wolnego czasu lub dręczą Cię stresy i problemy to zamiast sięgać do lodówki wybierz opcję spaceru po świeżym powietrzu. W ten sposób zrelaksujesz się, poćwiczysz i odtrącisz swoje myśli od uczucia głodu. Bądź zajęty lub zawsze w ruchu.

Postaw na białko

Postaraj się aby w każdym twoim posiłki znalazła się chociaż mała ilość białka. Pozwala ono kontrolować poziom krwi w twoim organizmie, co oznacza że będziesz mógł kontrolować swój apetyt i napady głodu. Bogate w białko mogą być produkty, jak białko jajka, jogurt owocowy, serek lub twarożek czy chude mięso.

 

Twoja ocena:

Dodaj komentarz

Najciekawsze

Podobne