No-show fee, co kryje się pod tym terminem?

Termin "no-show fee" oznacza opłatę za niestawienie się w hotelu po minięciu odpowiedniego czasu. Zazwyczaj podczas rezerwacji pokoju hotelowego pojawia się informacja o czasie, w jakim można z owej rezerwacji zrezygnować bez ponoszenia kosztów. Jeżeli termin ten upłynie, a klient nie zgłosi, że rezygnuje z pokoju, rezerwację uznaje się za potwierdzoną. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie możemy stawić się w hotelu, hotel ma prawo pobrać opłatę za jedną dobę pobytu. No-show fee jest zabezpieczeniem się hoteli przed zbyt pochopnymi rezerwacjami i brakiem ich anulowania. Oczywiście nie każdy hotel korzysta z tej zasady, dlatego warto dokładnie zapoznać się z regulaminem hotelu przed rezerwacją pokoju.
Jak uniknąć opłaty?
Jeżeli klient rezerwuje pokój hotelowy i nie uprzedzi recepcji w wyznaczonym dniu o zmianie swoich planów, hotel w Jarosławiu narażony jest na realną stratę finansową, ponieważ na skorzystanie z wolnego pokoju nie mają szans inni goście. Klient, który nagle zrezygnował z noclegu, musi liczyć się z koniecznością poniesienia pewnych opłat. Zazwyczaj podczas rezerwowania pokoju pojawiają się informacje, do kiedy można bez żadnych konsekwencji zrezygnować z pokoju. Jednakże trzeba dokładnie zapoznać się z ofertą, ponieważ niektóre oferty są bezzwrotne, a inne mogą być anulowane na specjalnych warunkach. Jeżeli zrezygnujemy z pokoju przed upłynięciem wyznaczonego terminu, nie poniesiemy żadnych dodatkowych opłat, dlatego warto korzystać z elastycznych ofert hotelowych.
Jak zarezerwować pokój hotelowy z głową?
Jeżeli klient nie dostosuje się do warunków rezygnacji, hotel Strzyżów ma prawo nałożyć na niego opłatę "no-show fee", której koszt zazwyczaj jest równowartością kosztu jednej doby hotelowej. Warto pamiętać, że koszty ten mogą być zróżnicowane w zależności od gwiazdek hotelowych, jak również części Polski, w której znajduje się hotel. Jednym z najlepszych sposobów na uniknięcie opłat jest wybieranie ofert elastycznych, jak również przestrzeganie terminów związanych z rezerwacjami pomieszczeń. Jeżeli ze względów losowych nie możemy stawić się w hotelu, warto zadzwonić na recepcję i wyjaśnić sprawę, ponieważ w wielu przypadkach hotele są gotowe pójść na kompromis. Zdecydowanie najgorszym rozwiązaniem będzie niepojawienie się w hotelu bez żadnego uprzedzenia.
Dodaj komentarz